Ruud Keijbets

voorzitter

Klimmen

Ruud Keijbets is sinds 2018 voorzitter van D66 Voerendaal.

Sinds zijn verhuizing vanuit Utrecht terug naar Limburg is Ruud aangesloten bij de afdeling Voerendaal van D66. Binnen de partij levert hij zijn bijdrage door mee te denken over thema’s die binnen de partij en binnen de Voerendaalse gemeenschap leven, waarbij zijn aandacht vooral uitgaat naar de onderwerpen:

• 1
  • 2
  • 3

Ruud is gehuwd, heeft hij drie kleine kinderen en woont in het kerkdorp Klimmen. Hij is geboren en getogen in Voerendaal, na afronding van zijn opleiding Bedrijfseconomie aan Zuyd Hogeschool verhuisde Ruud naar Tilburg hij de universitaire studie Bedrijfseconomie afrondde. Nadat hij een aantal jaren in de omgeving Utrecht had gewoond en gewerkt, streek hij in 2015 samen met Marjan neer in Klimmen.

Vanaf 2011 voert Ruud zelfstandig projecten/verbetertrajecten uit voor grote organisaties als Rijkswaterstaat maar zeker ook voor kleinere organisaties. De afgelopen jaren bevonden de uitgevoerde opdrachten zich op het gebied van: projectmanagement, omgevingsmanagement, facility management, begeleiding en uitvoering van klanttevredenheidsonderzoeken, procesoptimalisatie, verbeteren van klantbeleving, etcetera.

Naast zijn werk is Ruud actief lid van carnavalsvereniging de Naate en voetbalt hij bij VV Hellas.